ایجاد لیست کشویی در اکسل به شما در منسجم‌تر کردن اطلاعات وارد شده و همچنین دوری از اشتباه کمک می‌کند و اکسل نیز در دل خود این امکان را گنجانده است. بنابراین اگر می‌خواهید از اکسل استفاده کنید می‌توانید اطلاعات خود را در لیست کشویی دسته‌بندی کنید.
از لیست کشویی در سلول استفاده کنید وقتی که می‌خواهید گزینه‌های متعددی برای هر کدام در نظر بگیرید. مثلا می‌توانید لیستی حاوی بله، خیر یا زن، مرد ایجاد کنید یا هر گزینه‌ی دیگری. ما به شما نحوه اضافه کردن لیست کشویی به صفحات گسترده اکسل را نشان خواهیم داد.



ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jack Ross البرز رایانه Divine هیچ اندر هیچ گروه مهاجرت افق کارتن پلاست يادگيري و آموزش و پژوهش مطالب ناب روان شناسی(دکتر فریبرز گراوند) پرتو دل